vad händer annars då?

Jo, ska på fest ikväll hos Copy o Nettan, kommer nog bli kul. , Hur kul det kommer att bli får ni väl kanske se sen, kanske lägger upp några bilder:-)

Annars så har jag suttit ganska mycket i telefonen och pratat med 3, känns som att det är det enda jag gör. Men datorn fungerar ju iaf som den ska, tack och lov. Men nu är det telefonen som krånglat lite istället. MSN har inte fungerat. Men det var visst mitt konto det var fel på, så jag var tvungen att fixa ett konto till min andra mail och hoppades då på att det skulle fungera och det gjorde det. Så därför har jag nu 2 msn, en till datorn och en till telefonen....


Nej, nu måste jag käka lite, sen göra sig iordning till kvällen. Hörs!

Kommentarer
Postat av: danne

ha en trevlig kväll!

2009-01-30 @ 18:32:02
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0