Vad har hänt sen senast då?

-Har fått brev från Försäkringskassan och troligen så kommer jag inte få några pengar därifrån. Vet inte inte riktigt vad som kommer hända sen. Utbildning kanske är en möjlighet, men den utbildning som jag hittat som kanske passar mig, innebär att jag måste flytta in till Linköping. Pga av att åtvids kommun inte betalar utbildningen. Men jag kan tala om att det inte är speciellt lätt att hitta en lägenhet i Linköping. Men vi får väl se hur det går....

Fick även mitt paket från Haléns i veckan. Har köpt en VibraTone, ett skitbra inköp. Beställde även ett par skor, så snygga eller hur?



Var även hundvakt i torsdags åt lilla Candi när Copy o Nettan var i Norrköping o kollade på nya lägenheten. Vi tittade även på Criminal Minds innan jag gick därifrån. Hann även bestämma att vi skulle se på film under fredagskvällen. Vi tittade på Mirrors, en ganska bra film. Rekomenderas!

Igår kväll var det daga för hockey igen. Gick ner till brorsan rutn kl 6, senare kom Jörgen och Kevin, o senare kom Henrik också. Vi tittade på Färjestad-Frölunda. Trodde det skulle bli en jämn och tuff match, men oj så fel jag hade....
2-0 redan efter 2 minuter. Och sen fortsatte det bara. När matchen väl var slut skrevs slutsiffrorna 8-1 till Färjestad.
Helt underbart!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0