Blä!!!!!

Livet suger verkligen just nu!

Ingenting funkar som det ska. Människor dör, livet blir inte som man tänkt sig. Massa negativa tankar börjar fylla ens huvud igen, när man precis blivit av med dom. Man oroar sig för allt som finns, och utan att manmärker det så hamnar man i depressionsspiralen igen. 
   Man kan sitta och gråta hela dagarna och bara önska att livet ska ta slut. Vilket är ironiskt med tanke på att någon i familjen precis har gått bort, och det var det som satte igång alla dessa tankar igen....

Skulle vilja ha något säkert i mitt liv att hålla mig fast vid men det har jag inte riktigt......
Man kan ha personer att prata med men det är inte riktigt så jag menar....

Utan jag vill ha någonting som jag vet att aldrig kommer att förlora....men jag har inte ens mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0