2 ganska roliga dagar och 1 mycket tråkig....

I söndags var det dags för formel-1 igen, denna gång på Spa-Franchorchamps. Loppet började ganska bra. Räikkönen körde om Hamilton runt varv 3 och behöll ledningen nästan ända in i mål. Men med några varv kvar börjar det att regna, och vad gör då Kimi? Jo han gasar på för mycket och kör av. Hamilton passerar då mållinjen som vinnare och Massa som tvåa. Men  några timmar efter målgång läste jag på sportbladets hemsida att Hamilton har blivit bestraffad, slutade trea och Massa tilldelas segern istället. Sweet!

Och igår var det dags för fotboll. Åtvidabergs FF mötte Falkenberg. Och även här gick det till sist bra. ÅFF vann med 2-0. Efter mål av Jesper Arvidsson och Johan Niklasson.

Men denna dag har inte varit i närheten av lika rolig. 
Har varit på min mormors begravning idag....mår däför inte så jättebra idag....Ledsen och nere

Kommentarer
Postat av: Louise

2008-09-17 @ 10:34:20
Postat av: Louise

oj! bra på det här med kommentera... ville bara säga att jag verkligen beklagar din mormors bortgång. visste inte att det hade hänt. jag vet att vi inte har så mycket kontakt nu, men om det är nåt du vill prata om så finns jag. alltid.

2008-09-17 @ 10:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0