Vilka dagar det har varit.....

Drog sig in till Linköping runt 11 på torsdagen för att träffa Marie. Skulle gå på stan en sväng innan hockeyn, handla lite o äta lite. Började göra sig i ordning runt kl 4, sen bar det av till bilen för att byta om o så drog vi till hallen. Vi ville ha så bra platser möjligt, så vi var där när dom öppnade hallen. 
   Hade ganska trevligt innan matchen, hade dock inte lika trevligt i slutet av matchen. Förlust mot Linköping igen, jävla skit. När man har en målvakt som Jonas Gustavsson, som gjorde dom mest makalösa räddningarna, och man har bra målchanser så ska det bli mål och man ska då ha en chans att vinna matchen. Men målvakten kan inte göra allt. Det blir också svårare när man får en spelare skadad. Kanske inte ska diskutera om det var en korrekt tackling eller inte, för åsikterna går isär ganska kraftigt.
   Efter matchen så skulle det fixas lite autografer så klart, o kanske ta en bild eller två.


En riktigt bra målvakt det där:)


Under fredagen var jag tvungen att ta det lugnt för att klara av lördagen.
Var ju tvungen att gå upp vid kl 4, på morgonen för att komma upp till Karlstad i tid. Thomas och hans pappa skulle gå på folkrace, men jag o Marie orkade inte så fördrev tiden på annat sätt.
   Vid klockan kvart i tre åkte vi ut till LöfbergsLila Arena, jag o Marie nästan sprang in i hallen o in i shopen.
Hittade massor med snygga kläder, skulle kunna köpa en av allt där inne. Riktigt så mycket blev det inte men jag handlade iaf en tröja/jacka, ensnygg grön t-shirt och en ny matchtröja......
   Matchen mot Brynäs gick väldigt bra. Jonas var lika bra som vanligt och idag lyckades vi göra mål. Debutanten Lee Goren gjorde matchens första mål, och visade även vägen resten av matchen.
Det var en helt underbar dag....ibland önskar jag att jag bodde i Karlstad så ju kunde gå på hockey varje vecka.
 
   Det verkar som att solen gått upp i Karlstad igen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0