Så segt....

Har varit så trött, och har mått så dåligt den här veckan att det är sannslöst. I onsdags låg jag ner med den värsta spänningshuvudvärken jag nånsin haft. Kunde inte vara uppe, kunde knappt ligga ner, var yr och illamående. Inte den roligaste dagen....
   Men torsdagen blev allt trevligare. Blev bjuden på tårta hos Copy o Nettan. Det var en riktigt trevlig kväll. Fick senare på kvällen skjuts hem av en snäll Daniel, som då också passade på att lämna Stefans och Jörgens presenter hemma hos oss.
  Det bjöds nämligen på smörgårdstårta på lördagskvällen, skulle då fira mina bröder lite....Dom fick en hel del drickbart, så mycket kan jag ju säga.
  Tidigare under eftermiddagen så spelades det fotboll på Kopparvallen. Vi hoppades alla att ÅFF hade återhämtat sig efter spektaklet mot Häcken, men vi insåg ganska snabbt att så inte var fallet. ÅFF-spelarna ville knappt hålla i bollen, de slog inte en passning rätt och kunde inte heller ta emot passningen när den slogs rätt. ÅFF verkade inte vilja vara på planen ens....så dåligt självförtroende har dom. Största beviset för detta skedde när Santos fick bollen framför mål och kunde lätt bara styrt bollen i öppet mål. Men inte, han tar istället i för kung och fosterland och skjuter bollen rakt upp i ribban och så försvann den målchansen.
   Qviding då? Inte speciellt bra egentligen, det var ju Åtvid som var dåliga. Men jag måste säga att dom hade väldigt bra skådisar. De slängde sig åt alla håll och kanter, hela tiden. Och domaren var ju inte bättre han. Han måste ha varit den sämsta domaren som nånsin dömt på Kopparvallen......Jag undrar jag om det här kommer att gå vägen.....


Kommentarer
Postat av: danne

tack för igår! jättetrevligt! kram

2008-10-05 @ 14:18:53
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0