Nu är den borta!

hade tid hos Käkkliniken igår, skulle operera bort en visdomstand. Har varit skapligt nervös och orolig. Jag blev ju inte mindre nervös när dom ropade upp mitt namn. Först så skulle det tas bilder på mina fina tänder....och vad upptäcker jag? Jo, att jag har en visdomstand till som växer helt åt helvete. Så jag måste nog gå igenom skiten en gång till. JIPPI!!!

Men som tur va så gjorde det inte ont alls att ta bort tanden, fick den bästa bedövningen som nånsin gjorts! Det vickades lite o vipps så var tanden borta, så skulle det bara sys ihop. Kände inte det heller......

.....men när bedövningen släppte...AJ!!!!!!!
Det var allt annat än skönt....fy fan

Men det ska väl släppa för eller senare, o svullnaden borde väl också gå ner. Kan ju vara glad att jag inte har ett stort blåmärke..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 21:28:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0